Digitalisation and innovation of Youth work methodology for inclusion of immigrants

  • Projekt: Digitalisation and innovation of Youth work methodology for inclusion of immigrants
  • Trajanje projekta: 1.12.2020. – 30.6.2022.
  • Projektna referenca: 2020-2-DE04-KA205-019968
  • Iznos granta: 151.931,00 €
  • Donor: JUGEND für Europa, Erasmus+ German NA

Sažetak:

Koncept inkluzivne zajednice aktivnog građanstva promijenio se posljednjih godina, zbog stvarnosti današnjeg društva u kojem tehnologija poprima sve veću važnost i tako utječe na svako polje našega života. Stoga vjerujemo da bi o pristupu omladinskog rada prema uključivanju i aktivnom građanstvu trebalo ponovno razmišljati i prilagoditi ga digitalizaciji i drugim inovativnim aspektima koji su danas standardni u svakodnevnom životu mladih.

Ovaj projekt odgovara potrebama naše mladeži i omladinskih radnika, i u skladu je s najnovijim saznanjima na europskoj razini da postoji potreba za inovativnim pristupom omladinskog rada prema mladima koji provode puno svog vremena na mreži i više ne posjećujuju toliko (lokalne) centre / klubove za mlade.

Ciljevi projekta:

  • Empower youth workers with knowledge and skills to implement digital tools and use online youth work in their everyday activities, with special focus on inclusion, through development of innovative and up-to-date toolkit course and handbook
  • Empower youth workers and improve knowledge management of youth work organisations in theory and practice for building competences of youth workers in Gamification and adventure/escape room methodology in online & offline youth work for inclusion of immigrants, through useful/inspiring curriculum, e-learning course & toolkit with innovative methodology.
  • Encourage more youth workers for organising creative and innovative youth work online and offline activities with gamification methodology based on affordable, low-cost/efficient adventure rooms among mainstream & marginalised/immigrant youngsters in our communities.
  • Attract more immigrant youngsters to youth work activities by multiplying the innovative low-cost/efficient adventure rooms in our communities, and thus increase inclusion among youngsters

Očekujemo sljedeće izravne sudionike / korisnike našeg projekta:

  • 10 zaposlenika / voditelja projekata i pomoćnika;
  • 18 učitelja / trenera / istraživača i tehničara koji rade na intelektualnim rezultatima;
  • 20 multiplikatora omladinskih radnika koji će testirati rezultate s najmanje 100 mladih (s manje mogućnosti) na lokalnoj razini
  • 13 trenera mladih, sudionika LTTA-e
  • 150 sudionika konferencija multiplikatora, s najmanje 100 mladih koji sudjeluju u jeftinim pustolovnim sobama na događajima multiplikatoraž

Projektne aktivnosti:

  • A1 – Project Management
  • M1 – Kick-off meeting
  • O1 – Toolkit “Digitalisation of youth work for inclusion of immigrants”
  • M2 – drugi sastanak
  • O2 – kurikulum “Gamification in youth work for inclusion of immigrants”
  • M3 – treći sastanak
  • O3 – E-learning tečaj o “Gamification in youth work for inclusion of immigrants”
  • O4 – priručnik “Online youth work for inclusion of immigrants”
  • M4 – četvrti sastanak
  • O5 – Toolkit “Adventure rooms in youth work for inclusion of immigrants”
  • C1 – LTTA – Trening trenera
  • E1, E2, E3, E4 – Otvorene konferencije HR, SE, RS, DE
  • M5 – posljednji evakuacijski sastanak

Projekt će izravno utjecati na organizacijske kapacitete. Očekujemo pozitivne i dugotrajne učinke na partnerske organizacije koje će povećati svoj kapacitet i kompetencije za pružanje kvalitetnih omladinskih aktivnosti za uključivanje temeljeno na inovativnom pristupu korištenja metodologije digitalizacije, gamifikacije i avanturističkih soba u njihovom mrežnom i izvanmrežnom radu s mladim korisnicima.

Zahvaljujući svim intelektualnim rezultatima, LTTA-i, kao i multiplikatorskim sastancima, organizirat će se i dodatne edukativne radionice za osnaživanja omladinskih radnika u našim organizacijama i zajednicama na teme o digitalizaciji omladinskog rada.

Dugoročni utjecaj projekta su i nove kreativne, digitalizirane i gamificirane omladinske aktivnosti razvijene za negeografsko funkcioniranje granica i dosezanje na globalnoj razini, koristeći europsko i međunarodno postojanje i mogućnosti za poboljšanje i rast.